3 דרכים יעילות לשיווק וקידום העסק בדיגיטל

עם ריבוי המידע והדרכים לקדם את העסק שלכם כדאי, לפני שמתחילים, לקבוע באילו ערוצי דיגיטל כדאי להשתמש ואיך. 

אסקור כאן שלושה ערוצים מרכזיים שבהן עסקים מקדמים את עצמם כיום.

1# קידום ברשתות החברתית (סושיאל)

הדרך הפשוטה והמהירה ביותר לקידום העסק היא דרך הרשתות החברתיות, בין אם זה פייסבוק אינסטגרם או יוטיוב בכולם יש גולשים רבים שצורכים את התכנים, ככל שנפיץ את התכנים שלנו על גבי הרשתות החברתיות החשיפה לעסק שלנו ולמוצר/שירות שאנו מעניקים תגדל, יחד עם זאת כדי להגיע לתוצאות מספקות צריך לעשות זו בצורה נכונה ועקבית, פתיחת דף לעסק היא תהליך יחסית פשוט ראו את המדריך *** בנוסף ישנם קבוצות רבות בתוך פייסבוק למשל שבהן ניתן לפרסם תכנים ולהגיע לאנשים רבים שאינם מכירים אותנו. ניתן לקדם תכנים בתשלום (קידום ממומן) כדי להגיע לתפוצה רחבה ולהגדיל את בסיס העוקבים שלנו ברשת החברתית אפרט על קידום ממומן והיתרונות שלו במאמר אחר.

2# בניית אתר אינטרנט לעסק

בין אם זה אתר תדמית או אתר מסחר שעוזר למכור את המוצרים ברשת, אתר אינטרנט הוא חלק חשוב בחזית העסק בעולם הדיגיטלי של ימינו, הדבר עלול לתרום רבות מול לקוחות ואף עסקים, יחד עם זאת חשוב להיות בעל תכנון ברור של שימוש באתר לקידום העסק, כדי להיות ברורים בנושא היכנסו למאמר שכתבתי 5 וחצי שאלות שצריך לשאול.

בנייה ועיצוב נכון של אתר אינטרנט יעניק חווית גלישה למשתמשים ובכך ייצור רושם חיובי לגבי העסק בעזרת הכלים הנכונים ניתן להפוך את הגולשים (חלק מהם) ללקוחות.

נקודה שחשוב לציין היא נושא התכנים – מומלץ מאוד להזין תכנים כגון מאמרים,מדריכים וכו' כך האתר מתעדכן מה שרק עוזר לקידום שלו הן מבחינת מנועי החיפושי השונים והן מבחינת הגולשים שנהנים מהתוכן המסופק, אכתוב על כך בפירוט במאמר אחר.

3# רשימת תפוצה

רשימת תפוצה היא בעצם רשימה של אימיילים של לקוחות פוטנציאליים או לקוחות קיימים. על ידי דיוור של תכנים לתיבת המייל של לקוחות אלו ניתן לבנות מערכת יחסים לטווח ארוך ולהגדיל את בסיס הלקוחות הקיים, זוהי שיטה יחסית מיושנת אך כאשר מיושמת בצורה נכונה מביאה לתוצאות מעולות. המיילים שנשלח לרשימה כזו יכולים לכלול מידע, כאלה שמקנים ערך ותוך כדי התהליך אפשר גם להציע שירותים בתשלום או לספר על מבצעים חדשים ומעניינים.

המיילים צריכים להיות ברובם מועילים לקורא ולא רק בעלי תוכן שיווקי לכן כתיבת טיפים ומדריכי מידע למשל, הם דרכים מעולות לשמר והלגדיל את רשימת התפוצה שלכם.

אם אתם עסק חדש בניית אתר או קידום ברשתות החברתיות יכול להיות משהו שמתאים לכם, דיוור לרשימת תפוצה לעומת זאת יכול להיות מוקדם מדי מפני שעוד לא צברתם מספיק נסיון ולקוחות כדי לדוור להם תכנים, כך או כך  לא משנה במה תבחרו מומלץ להתמקד בערוץ אחד בלבד ולאחר ששולטים בו היטב להתקדם ולהתפתח בעוד ערוצים.

מוזמנים ליצור עמנו קשר נשמח לענות על השאלות שעלולות להיות ולעזור לקדם את העסק בדרך הנכונה עבורכם.

אולי יעניין אותך..