מה לומדים בקורס שיווק דיגיטלי של המכללה למיסים ולחשבונאות

במהלך קורס שיווק דיגיטלי תלמדו את הנושאים הבאים
השיווק הדיגיטלי התפתח במהלך השנים האחרונות. משיווק בדוא"ל למדיה חברתית, שיווק דיגיטלי הופך להיות חשוב יותר ויותר עבור מותגים. המשווקים הדיגיטליים אחראים לוודא שהמותג של החברה מקודם בצורה יעילה בערוצים הדיגיטליים. הם גם צריכים ליצור תוכן שיהדהד עם קהל היעד שלהם. שיווק דיגיטלי שינה את האופן שבו העסק מתבצע, כמו גם את האופן שבו אנשים מתקשרים זה עם זה. זה הפך לתופעה עולמית וחלק מהותי בחיינו. שיווק דיגיטלי כולל היבטים רבים ושונים שמתפתחים כל הזמן. מניתוח נתונים ועד מדיה חברתית, יש הרבה דברים שמשווקים דיגיטליים צריכים לדעת עליהם כדי להצליח בתעשייה היום. זה התגלה כצורה דומיננטית של שיווק בשנים האחרונות עקב עלייתן של פלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק, אינסטגרם וטוויטר. השימוש בכלים אלו אפשר למשווקים להגיע ליותר אנשים עם מסעות הפרסום שלהם מאי פעם.
קידום אתרים אורגני
קידום אתרים אורגני הוא טכניקה שבה אנו בונים קשרים עם משפיענים ובלוגרים כדי לקדם את האתר שלנו. הצעד הראשון בקידום אתרים אורגני הוא למצוא את המשפיענים והבלוגרים הרלוונטיים לעסק. ניתן לעשות זאת על ידי שימוש בכלים כגון Google Analytics, Google Search Console או SEMrush. לאחר שמצאתם את המשפיענים והבלוגים הרלוונטיים לעסק שלכם, כדאי שתפנו אליהם ותתחילו לבנות מערכות יחסים. בקידום אתרים אורגני, צריך לתת ערך עבור המשפיענים הרלוונטיים לעסק. זה יכול להיעשות באמצעות איסוף תוכן (שיתוף התוכן שלהם בבלוג שלך), שיתוף פעולה (לשלוח אותם לכתוב מאמר על החברה), או שיווק הפניות (תשלום להם עמלה על כל מכירות שהם מייצרים).
קידום אתרים ממומן
קידום אתרים ממומן הוא דרך לפרסם את האתר שלך לקהל היעד. זוהי דרך להשיג יותר תנועה ולהגדיל את הסיכויים להמרות. במקרה זה, תקבל תשלום מהחברה שאיתה אתה מקדם את האתר שלהם. החברה תיתן לך סכום כסף מסוים בתמורה לקידום האתר שלה במדיה החברתית ובפלטפורמות אחרות. קידום מסוג זה הופך לפופולרי יותר מכיוון שהוא מהווה אלטרנטיבה לחברות שלא רוצות להשקיע יותר מדי כסף בשיווק אך עדיין רוצות לקדם את העסק שלהן.
שיווק ברשתות חברתיות
כידוע, שיווק במדיה חברתית קיים כבר זמן מה. זה התפתח מאסטרטגיית השיווק המסורתית שהתמקדה בפלטפורמות מסורתיות כמו טלוויזיה ומדיה מודפסת. ככל שהרשתות החברתיות ממשיכות לצמוח בפופולריות, המשווקים נאלצו להתאים את האסטרטגיות שלהם כדי לכלול גם את הפלטפורמות הללו. עם זאת בחשבון, חשוב למשווקים להבין כיצד פועלות הרשתות החברתיות וכיצד ניתן להשתמש בהן ביעילות.
כתיבה שיווקית
כתיבה שיווקית היא צורת תקשורת המשמשת למכירה או קידום של מוצר, שירות או רעיון. זה מכונה לעתים קרובות גם קופירייטינג. השימוש בכתיבה שיווקית השתנה עם הזמן. בעבר, הכל היה ביצירת מסרים משכנעים שישכנעו את הקהל לפעול. היום, זה יותר על יצירת תוכן שיהדהד עם קהל היעד ויעזור להגיע אליו בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק ואינסטגרם. בעולם הדיגיטלי של היום, כתיבה שיווקית התפתחה למשהו אחר לגמרי – שיווק באמצעות תוכן. שיווק באמצעות תוכן משתמש בסיפורים כדי לבנות קשר רגשי עם קהל היעד שלך באמצעות פוסטים וסרטונים בבלוג.
התנהלות מול לקוחות
לא תמיד קל להתמודד מול לקוחות. יש להם הרבה דרישות והם יכולים להיות מאוד תובעניים. יש להם גם הרבה אישיויות שונות, מה שמקשה עליהם לנהל אותם. כתוצאה מכך, שירות לקוחות הפך לאחד התחומים החשובים ביותר בכל עסק. חשוב שעסקים יספקו ללקוחות את החוויה הטובה ביותר שאפשר, ולפעמים זה אומר לוודא שהם לא כועסים או מתוסכלים. ענף שירות הלקוחות הוא תחרותי מאוד. חברות מנסות לספק את חווית שירות הלקוחות הטובה ביותר. זה כולל יצירת חוויה חיובית ובלתי נשכחת ללקוחות.
חשיבות העיצוב למשווקים
עיצוב הוא הרושם הראשוני שיש ללקוח מהמותג שלך. חשוב למשווקים לוודא שהעיצוב שלהם מושך ויזואלית ופונקציונלי. מעצבים משתמשים במספר כלים כדי ליצור עיצובים מושכים ואטרקטיביים, כמו wireframes, מוקאפים, עיצוב UX, תוכן ויזואלי, בדיקות משתמשים ועוד. חשיבות של עיצוב בשיווק באופן כללי וכיצד הוא משפיע על הצלחת העסק.
בניית אתרי אינטרנט
בניית אתרי אינטרנט על מערכת wordpress + הכרת השיטה והטכניקה לבניית אתרי אינטרנט בקלות על מערכת WIX. האתר הוא הכלי החשוב ביותר בארגז הכלים השיווקי הדיגיטלי כיום. זה מקום שבו אתה יכול לבסס את המותג ולהתחבר לקהל היעד. עם התחרות הגוברת בעולם הדיגיטלי, בניית אתר הפכה לקשה יותר מאי פעם. זו הסיבה שחשוב לשכור מעצב אתרים מקצועי או מפתח שיעזור לך לבנות את האתר. נאמר ש"אתר טוב שווה את משקלו בזהב" והאמרה הזו נכונה גם לעסקים קטנים וגם לתאגידים גדולים.
שיווק שותפים
שיווק שותפים הוא סוג של שיווק המתייחס לעסק או אדם פרטי שמקדם או משווק מוצרים, לרוב בתמורה לעמלה. שיווק שותפים הוא אחת הדרכים הפופולריות ביותר עבור אדם להרוויח כסף באינטרנט. זה נעשה בדרך כלל באמצעות שימוש ברשתות שותפים שונות, שהן אתרים המחברים בין מפרסמים לבעלי אתרים. רשתות השותפים מציעות גם מוצרים וגם שירותים שיכולים לעזור לקדם את האתר . הם גם מספקים ניתוח וכלים שיעזרו לעקוב אחר ההתקדמות כמשווק שותפים. רשתות שותפים מציעות מספר דרכים בהן תוכל לקדם את השירותים שלהן, כגון מודעות באנר, קישורי טקסט, קמפיינים בדוא"ל, פוסטים במדיה חברתית ועוד. אפשר לבחור את האסטרטגיה הטובה ביותר עבור האתר ש על סמך מה שעובד הכי טוב בפלטפורמה או בנישה של הקהל .
ניהול מוניטין באינטרנט
ניהול מוניטין באינטרנט הוא תהליך שמטרתו לשפר את התדמית של אדם או עסק. מדובר ביצירת נוכחות מקוונת שתניב תוצאות חיוביות ותשפר את הנראות של המותג של האדם. ניהול מוניטין מקוון הוא תהליך שמטרתו לשפר את התדמית של אדם או עסק על ידי שיפור הנוכחות והנראות שלו באינטרנט.